1. Wysyłka jest realizowana w sposób wybrany przez Użytkownika w momencie składania zamówienia, na adres dostawy wskazany przez Użytkownika. Dostawa zakupionych produktów, na zasadach określonych w regulaminie, następuje tylko na terenie Polski.
2. W przypadku, kiedy miejsce doręczenia zamówionych produktów jest inne niż terytorium RP warunki płatności, kosztów związanych z doręczeniem przesyłki oraz sposób dostawy ustala się indywidualnie z Użytkownikiem drogą korespondencji elektronicznej.
3. Sklep realizuje zamówienie (przekazuje do wysłania):
a) w przypadku przesyłki pobraniowej, czyli płatności przy odbiorze – zakupiony towar zostanie wysłany do 2 dni roboczych od dnia powiadomienia Użytkownika o przyjęciu zamówienia do realizacji,

b) przesyłki płatnej przed wysłaniem, czyli w przypadku wyboru opcji płatności: „przelew tradycyjny”, „szybki przelew lub płatność kartą płatniczą”- zakupiony towar zostanie wysłany w terminie do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania na koncie Sklepu wpłaty we właściwej wysokości.

c) Czas dostarczenia przesyłki (od momentu wysłania paczki ze sklepu) zależy od przewoźnika i wynosi: do 3 dni roboczych przy wyborze przesyłki kurierskiej, oraz do 5 dni roboczych przy wyborze wysyłki pocztowej.

4. Do ww. terminów realizacji zamówienia nie wlicza się dnia, w którym Sklep poinformował Użytkownika o przyjęciu zamówienia do realizacji.
1. Wysyłka odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej lub za pośrednictwem firmy kurierskiej.
1. Dostawa następuje w terminie nie dłuższym niż 30 dni, o dokładnym terminie dostawy Użytkownik będzie poinformowany drogą mailową.
1. Koszty dostawy zostaną umieszczone na pargonie jako oddzielna pozycja. O kosztach dostawy Użytkownik jest informowany przed akceptacją zamówienia.
1. Aktualne informacje o kosztach dostawy, w zależności od wyboru jej opcji, znajduje się w zakładce „Koszty dostawy”. Tabela stanowi Załącznik do Regulaminu.

1. Użytkownik powinien zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty dla przesyłek danego rodzaju. W razie zastrzeżeń Użytkownik może żądać od dostawcy sporządzenia protokołu uszkodzeń przesyłki.